Oficyna Wydawnicza Humanitas
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 12
- W niniejszej książce uwzględniono różnorodne aspekty zarządzania w klastrach przedsiębiorstw. Przeanalizowano teoretyczne podstawy klastrów, strategie zarządzania, komunikację i współpracę, elastyczność przedsiębiorstwa wobec kaprysów rynku, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz aspekty prawne i regulacyjne. Poprzez studia przypadków, przykłady udanych klastrów oraz narzędzia ewaluacyjne można zrozumieć,...
Data dostępności:
- Opracowanie prezentuje zarówno teoretyczne, jak i empiryczne ujęcie różnorodnych problemów zarządzania w zakresie nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania, z uwzględnieniem zagadnień o charakterze strategicznym, z którymi organizacje spotykają się w trakcie swojej działalności. Przedstawia osiągnięcia badawcze naukowców z różnych ośrodków naukowych. Zamieszczone w nim artykuły zawierają interesujące...
Data dostępności:
- Głównym problemem niniejszej książki jest wskazanie, że komunikacja wizualna stanowi element komunikacji marketingowej i określanie zasad komunikacji wizualnej odnosi się do budowania miksu promocyjnego komunikacji marketingowej. Chodzi o wskazanie istotności narzędzi wizualizacji w komunikacji marketingowej, co autorzy zamierzają przedstawić w postaci algorytmu postępowania.
Data dostępności:
- Publikacja składa się z sześciu części prezentujących teoretyczne i praktyczne aspekty oceniania pracowników. Jej pierwsza część poświęcona została charakterystyce oceniania. Przedstawiono w niej pojęcie ocen w świetle wybranych definicji, odniesiono się do modelu kształtowania się ocen oraz wskazano reguły ich funkcjonowania. Wskazano w niej również istotę oceny jako zjawiska afektywnego i sądu wartościującego...
Data dostępności:
- Monografia Zarządzanie jakością w administracji i biznesie, pod redakcją Piotra Celeja i Michała Kaczmarczyka, jest efektem pracy zespołu badaczy, zaproszonych do realizacji projektu naukowego finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, przyznanych Wydziałowi Administracji i Zarządzania Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu na utrzymanie potencjału badawczego w 2015 roku. Publikacja...
Data dostępności:
- Celem niniejszej monografii będzie analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations współczesnych organizacji. Analiza ta w szczególności dotyczyć będzie technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspektów prze¬obrażeń komunikacji społecznej firm oraz ewolucji form i narzędzi owej komunikacji w dobie ekspansji...
Data dostępności:
- Działalność nowoczesnych organizacji opiera się nie tylko na posiadanych zasobach rzeczowych, finansowych, ludzkich i informacyjnych, ale coraz częściej podstawą funkcjonowania dobrej organizacji jest posiadana wiedza i umiejętność wykorzystania jej na rynku. Zarządzanie nowoczesną organizacją ma za zadanie wskazanie możliwości kierunków rozwoju organizacji. Monografia ta to plon pracy badaczy, którzy...
Data dostępności:
- Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej – ebookNiniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w organizacjach różnych typów. Wyniki te prezentują teoretycy – naukowcy pracujący w kilku polskich ośrodkach akademickich (Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Jagielloński, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu), jak i praktycy...
Data dostępności:
- W niniejszym opracowaniu przedstawiono uogólnione spojrzenie na zachowania organizacyjne w kontekście funkcjonowania jednostki, grupy jako całości i grup względem siebie, co dotyczy zachowań międzyorganizacyjnych
Data dostępności:
- W niniejszym opracowaniu skoncentrowano się na badaniu i analizie różnych aspektów procesów komunikacyjnych. Zanalizowano znaczenie skutecznej komunikacji, czynniki wpływające na skuteczność komunikacji,różnice kulturowe i technologiczne wyzwania w komunikacji oraz strategie i narzędzia, które można zastosować w celu usprawnienia procesów komunikacyjnych i w zarządzaniu nimi.
Data dostępności:
- Niniejsza monografia stanowi próbę całościowego przedstawienia założeń konkursu „Samorządowy Lider Edukacji” i sposobów ich realizacji w kontekście roli, jaką przedmiotowy konkurs odgrywa w procesie zarządzania jakością w jednostce samorządu terytorialnego. Autorzy starają się odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób, w jakim zakresie i w jakich aspektach konkurs jakości może przyczyniać się do doskonalenia...
Data dostępności:
- Wieloletnie badania związane z zarządzaniem holistycznym były prowadzone pod moim kierownictwem w Uniwersytecie Ekonomicznym w Bratysławie. Począwszy od 2011 r. wybrane problemy holistycznych kompetencji kadry kierowniczej oraz rezultaty odpowiednich badań były dyskutowane i prezentowane na seminariach i konferencjach w Wyższej Szkole Humanitas organizowanych przez Instytut Zarządzania i Ekonomii WSH. (J....
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie